Lige fra begyndelsen med Formula-serien i 2006 har DXRacer været aktive på markedet for gaming-setups. De revolutionerende produkter, gamerstolene, har taget verden med storm, fanget hjerterne hos ivrige e-sport-spillere overalt og givet en helt ny gaming-oplevelse.
I 2007 foretog DXRacer betydelige investeringer som sponsor for Star Wars-begivenhederne. DXRacers stole fik en bemærkelsesværdig debut på gaming-scene, hvor de fascinerede alle med deres cool udseende og virkelig behagelige siddeoplevelse. DXRacer har opnået global anerkendelse som "Kongen af gamerstole", og flere og flere gamingentusiaster betragter DXRacer som standardopsætningen til gaming.
I 2008 valgte World Cyber Games (WCG) DXRacer som sit officielle gamerstolsmærke. Vores gamerstole modtog hurtigt stor anerkendelse fra turneringskomiteer og professionelle e-sportsudøvere. Samtidig samarbejdede DXRacer med Fnatic (FNC), et fremtrædende europæisk e-sportshold, om at introducere skræddersyede gamerstole og dermed yderligere udvide DXRacers position og indflydelse i den globale gamerstolsbranche.
DXRacer forudså og forstod det europæiske marked og forsynede alle elite-e-sportsudøverne ved Intel Extreme Masters (IEM) med en skræddersyet og professionel gamerstol i 2011. Gamerstolene far DXRacer blev straks populære blandt en masse spillere og entusiaster.
I 2013 gik DXRacer ind på det amerikanske marked og etablerede sit hovedkvarter i Michigan, en region, der er kendt for sin robuste fremstillingsindustri. I den forbindelse indgik DXRacer et samarbejde med Major League Gaming (MLG), hvilket førte til, at DXRacers gamerstole blev til standardopsætningen ved e-sportsbegivenheder over hele verden.
I 2015 samarbejdede DXRacer med League of Legends Korean Champions League (LCK)'s elitehold, SK Telecom T1 (SKT T1). Med deres enestående evner og professionelle DXRacer-gamersæder lykkedes det ikke bare Team SKT T1 at sikre sig LCK-forårs- og sommermesterskaberne i 2015, men også at vinde det store League of Legends Global Finals Season 5-mesterskab. Dette markerede begyndelsen på en tredobbelt gentagelse af succesen for Team SKT T1 ved de globale finaler.
I 2017 indgik DXRacer et samarbejde med den prestigefyldte League Of Legends Professional League (LPL) i Kina og blev valgt som det eksklusive officielle stolemærke i den anerkendte liga. I samarbejde med eliteholdet EDward Gaming (EDG) introducerede DXRacer derudover EDG-udgaven af en co-branded gamerstol. Dette samarbejde var afgørende for EDG's sejr ved 2023 Summer LPL-finalerne.
DXRacer gjorde store fremskridt i arbejdet med at udvide sin globale tilstedeværelse i løbet af 2019. DXRacer er officielt udpeget som official leverandør af gamerstole til verdens mest prestigefyldte turneringers, herunder League of Legends Pro League (LPL), League of Legends EMEA Championship (LEC) og Evolution Championship Series (EVO); Nogle af de mest succesfulde gamerhold i verden, såsom Virtus.pro (VP), Invictus Gaming (IG) osv. har også modtaget støtte fra os. Især har samarbejdet med IG vist sig at være frugtbart, da holdet fik en utrolig succes i League of Legends Global Finals. I sæson 8 blev de mestre, mens de sikrede sig en flot tredjeplads i sæson 9. DXRacer er aldrig fraværende ved verdens største e-sportsbegivenheder.
Med en klar vision for fremtiden besluttede DXRacer at gå i gang med en global rebranding med et helt nyt logo. Vi er engageret i konsekvent at opgradere vores globale undersider og bygge videre på succesen med vores amerikanske hjemmeside, så vi kan imødekomme behovene på forskellige markeder og kulturer og udvide vores rækkevidde over hele kloden.
I 2024 lancerede DXRacer Smart Electric Gaming Chair, et virkelig ekstraordinært og revolutionerende produkt, der giver dig en zero-gravity oplevelse ud over det sædvanlige, så du får maksimal komfort og kan yde optimalt. Det får dig til at føle, at du svæver i rummet!
I dag er DXRacers salgsnetværk etableret i 56 lande og regioner og har derudover et omfattende netværk på mere end 200 forhandlere over hele verden. De største navne inden for e-sport vælger at samarbejde med DXRacer. DXRacer har ikke bare millioner af loyale følgere på de sociale medier og en stor brugerbase over hele verden, vi sætter også hele tiden nye rekorder i vores globale salg.